jueves, 21 de enero de 2010

Otanjobi no presento

...
Redox: Quina ma vols? L'esquerra o la dreta?
Mikan: mmm....
...
(3 dies després)
...
Mikan: L'esquerre!!
(Redox treu 2 caixes de Petit Nendos de Vocaloid)
Redox: Vale, una per tu i una per mi.
Mikan: Ohh!! Petit Nendos de Vocaloid!! D'on els has tret? Com t'han arribat a temps?
Redox: Jo ja sabia abans que tu que estaven a Play-Asia... (ejem ¬¬U estic al tanto de tot lo que passa... NOTA: Avui toca Figma Mio... )
[Pensaments de Redox: Em vull quedar fins que surti i em quedaré fins que s'esgoti! Que segur que no es gaire més tard. Segur que la primera es AmiAmi!!] <--- Mikan intervé i enganxa la frase del Gollum. Veure video

...
Redox: Qui et fa més ràbia?
Mikan: Mentre no em toqui la Luka....
...
(uns instants després)
...
Redox: No et tocarà la Luka... (ensenya la Luka que acabava de treure de la caixa)
Mikan: Quina sort!! XDD A mi m'ha tocat....
...
(3anys més tard.... Mikan no sap desempaquetar i això que el Len ja estava mig fora...)
...
Mikan: El Len!!!

Petit Vocaloid at FIB 04
...
Redox: Son desmuntables, d'alguna manera se li ha de poder treure el plàstic.... (reflexió profunda....)
Mikan: Anda! Te la mateixa cara que la Miku, son familia!!!!
Redox: Tots tenen la mateixa cara!

...
(3 anys més per desmuntar i muntar les 2 figures per treure els plàstic)
...
Redox: La part de baix va una mica suelta (referint-se a la cintura de la Luka que se li desmuntava. Redox: és que no queda gaire bé...)
Mikan: Em sembla que al Len li pesa una mica un cantó del cap, es cau de cantó.

EDIT1:
Redox: Aqui t'has deixat de posar un (les lletres en negreta)
Mikan: És que soc jo 2 vegades!
Redox: I jo que? que surto també unes vegades...
Mikan: Pero no surts repe (referint-se a que no surt 2 vegades seguides)
Redox: Com que no?
Mikan: Nem a revisar....
Redox: Aqui!! Bueno, con "3 años" por medio...
Mikan: A mi tambien me ha pasado eso, un par de veces! Mira los años que han pasado para desempaquetar esto....
Redox: Sort que son petits que sino...
Mikan: clar, jo vaig trigar 6 anys en desempaquetar a Saber Lion....
...
(break per posar colors i rellegir el text)
...
Redox: Pobre Luka, pobre Luka... (s'ha adonat que li hem dit coses molt lletges....)

...
(Acte seguit)

Luka se suicida cayent rodolant pel teclat
...
Redox: És veritat (Referint-se a que s'han dit coses molt molt lletges a la Luka)!! Bueno, segueix sonrient =D
...

(uns mesos despres...)
...
Redox: Un altre cop! (la Luka torna a estar sobre el F8)

Petit Vocaloid at FIB 01

Mikan: Sort que no estem arrencant windows, que sino ens porta al "modo de arranque a prueba de fallos"

EDIT2:
Mikan: estaria bé acabar ja. Pero no es pot acabar sense... Un carameldansen de Nanoha!!!! Només falten 2 dies per l'estrena de la película!! >.
Redox: ....






EDIT3:
Adjuntando pruebas visuales!
Mikan anava a penjar les fotos directament....
Redox: Primer s'han d'editar!!!
...
(Editando fotos....)
[10 eones después. Tantos que Mikan incluso ha ido a entregar papeles, han destrozado y reconstruido las fotos, peleado por los textos...]
...
Mikan: Dekita!!!
Petit Vocaloid at FIB 02




Petit Vocaloid at FIB 03

No hay comentarios:

Publicar un comentario